I. Szervezeti, személyzeti adatok
Elérhetőségi adatok
Hivatalos név:
Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala
Székhely:
1041 Budapest IV. ker. István út 14.
Postacím:
1325 Budapest Pf.: 107.
Telefon:
+36-1/231-3101
Fax: +36-1/231-3133
Központi e-mail cím:
info@ujpest.hu
A honlap URL-je:
Ügyfélszolgálat
1. Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatal
Igazgatási Főosztály Igazgatási Osztály – Ügyfélszolgálat
1042 Budapest, István út 15. fsz. (ÜSZI)
231-3101/277; 231-3235Az ügyfélfogadás rendje1.) Ügyfélszolgálat
hétfőn: 8.00-18.00 óráig
kedden, csütörtökön: 8.00-16.00 óráig
szerdán: 8.00-17.00 óráig
pénteken: 8.00-13.00 óráig
Szerv vezetője:
Dr. Dallos Andrea jegyző
Egyes szervezeti egységek feladataira és a szervezeti egységek vezetőire vonatkozó adatok
A testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása és elérhetősége
- Újpest Önkormányzatának Szociális Intézménye (https://www.ujpestszi.hu )
- Újpest Önkormányzat Szociális Foglalkoztatója (http://ujpestiszocifogi.uw.hu/ )
- Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Gazdasági Intézménye(http://www.ujpestgi.hu/ )
Oktatási intézmények
Egészségügyi intézmények
Kulturális intézmények
Sport intézmények
Szociális intézmények
Azon gazdálkodó szervezetek neve, székhelye, elérhetõsége, amelyek a közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában állnak, illetve amelyek felett közvetlen irányítással rendelkezik
Az alább felsorolt cégekben az Önkormányzat tulajdoni részesedése 100%-os.
UV Újpesti Vagyonkezelp Zrt.
Székhely: 1042 Budapest, Munkásotthon utca 66-68.
Telefon: 369-8155, Fax: 369-8103
E-amil: info@uvzrt.hu
Hock Zoltán vezérigazgató
Dr. Gonda Pál igazgatóság elnöke
Tevékenységi kör leírása
Újpesti Vagyonõr Kft. (UV Újpesti Vagyonkezelő Zrt. 100 %-os tulajdona)
Székhely: 1042 Budapest, Munkásotthon út 66-68.
Telefon: +361/369-8155, +361/369-9830 Fax: +361/369-5746
E-mail: vagyonor@uvzrt.hu, ujpestivagyonor@gmail.com
Dr. Baranyi József ügyvezető
Újpesti Piac és Vásárcsarnok Kft. (UV Újpesti Vagyonkezelő Zrt. 100 %-os tulajdona)
Székhely: 1042 Budapest, Munkásotthon utca 66-68.
Telefon: +36-1-369-1250
E-mail: info@uvzrt.hu
Péhl Gábor József ügyvezető
UPP Újpesti Pályázati Projektmenedzsment Zrt.
Székhely: 1042 Budapest, Szent István tér 7. b. épület
Telefon +36 (1) 230-5435
E-mail: titkarsag@epitrt.hu
Medve Regina Tímea vezérigazgató
Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.
Székhely: 1045 Budapest, Erzsébet utca 8.
Telefon: 785-0366, Fax: 785-0466
E-mail: szerkesztoseg@ujpestmedia.hu
Biró Beáta a ügyvezetõ igazgató
Újpesti Városgondnokság Szolgáltató Kft.
Székhely: 1042 István út 14.
Telephely: 1046 Budapest, Galopp u. 13.
Telefon:06 1/232-1156
Fax: 06 1/232-1157
E-mail: info@varosgondnoksag.ujpest.hu
Etter Márk ügyvezető
Újpesti Egészségügyi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Székhely: 1046 Budapest, Görgey Artúr u. 30.
Telefon:06 1/369-4777
E-mail: recepcio@ujpestiszakrendelo.hu
Ungár Klára Éva ügyvezető igazgató
Újpesti Kulturális Központ Nonprofit Kft
Székhely: 1042 Budapest, István út 17-19.
Telefon:06 1/231-7070
E-mail: ujkk@ujkk.hu web hely: www.ujkk.hu
Belán Beatrix ügyvezető igazgató
Telephelyek:
UP Újpesti Rendezvénytér
1042 Budapest, Szent István tér 12.
696 0729
info@up4event.hu
www.up4event.hu
Ifjúsági Ház
1042 Budapest, István út 17-19.
231-7070
ujkk@ujkk.hu
www.ujkk.hu
Lóverseny téri Közösségi Ház
1048 Budapest, Lóverseny tér 6.
380-6760
kozossegi@ujkk.hu
www.ujkk.hu
Megyeri Klub
1048 Bp, Megyeri út 207/D.
696-1642
megyeriklub@ujkk.hu
www.ujkk.hu
Neogrády László Helytörténeti Gyűjtemény
1043 Budapest, Berda József u. 48.
370-0652
helytorteneti@ujkk.hu
www.ujkk.hu
Polgár Centrum – Újpest Galéria
1042 Budapest, Árpád út 66.
379-3114
polgar@ujkk.hu
www.ujkk.hu
Homoktövis Környezetvédelmi Oktatóközpont
1048 Budapest, Lóverseny tér 6.
380-6760
homoktovis@ujkk.hu
www.ujkk.hu
A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek tevékenységi körének leírása
UV Újpesti Vagyonkezelő Zrt.
A cég 1993-ban, részvénytársasági formában jött létre, Újpest Önkormányzatának 100 százalékos tulajdonaként, és az ingatlankezelő vállalat jogutódjaként. Alapításakor 9872 lakás és 619 nem lakás célú bérleményt kezelt és – részben a korábbi házkezelőségek utódaként – több kivitelező kft. is a formálódó szervezeti egység részévé vált. Az eltelt évek során a részvénytársaság változatlan tulajdonossal, de megújult szerkezetben dolgozott és vált az ingatlanpiac meghatározó erejű vállalatává. Végzi emellett Újpest kommunális munkáit, az önkormányzati és a részben önkormányzati beruházásokat, ingatlanhasznosításokat, ingatlanvásárlásokat. 2005- óta zártkörűen működő részvénytársaság.
Fõbb tevékenységek:
- az önkormányzati és a zrt. tulajdonú lakás- és egyéb bérlemények kezelése, üzemeltetési feladatainak ellátása,
- az épületek karbantartása és felújítása,
- az épületek karbantartása és felújítása,
- az önkormányzati és a zrt. tulajdonában lévő bérlakások elidegenítési tevékenységével járó feladatok végrehajtása,
- az önkormányzati és a zrt. tulajdonában lévő bérlakások elidegenítési tevékenységével járó feladatok végrehajtása,
Újpesti Vagyonőr Kft.
Újpesti Vagyonőr Vagyonvédelmi Biztonságtechnikai Rendszert Üzemeltető és Szolgáltató Korlátolt Felelõsségű Társaság létrehozására 2003-ban került sor.
Feladatai:
- a Vagyonvédelmi Távfelügyeleti Rendszerközpont technikai és élőerős működésének biztosítása.
- A diszpécser és járőr szolgálat szakmai felügyelete, szervezése, szakmai továbbképzésének biztosítása.
- A Kft. biztosítja Budapest IV. ker. Polgármesteri Hivatal épületeiben -igény szerinti- személy- és vagyonvédelmi feladatok ellátását.
- Üzleti és lakossági megkeresésre biztosítja a Megrendelő elvárásainak megfelelően a szükséges elektronikus jelzőrendszerek telepítését, Önkormányzat GI. által kezelt intézmények riasztó rendszereinek karbantartását.
- Biztosítja a BRFK IV. ker. Rendõrkapitányságon üzemelő Közterületi Térfigyelő rendszer zavartalan technikai mûködését.
- Erõs és gyengeáramú hálózatok és rendszerek kivitelezése.
Újpesti Piac és Vásárcsarnok Kft.
Főtevékenység:
- Saját tulajdonú, bérelt ingatlan bérbeadása, üzemeltetése
Egyéb tevékenységei:
- Épületépítési projekt szervezése
- Ingatlanügynöki tevékenység
- Ingatlankezelés
- Üzletvezetés
- Építészmérnöki tevékenység
- Mérnöki tevékenység, műszaki tanácsadás
- Műszaki vizsgálat, elemzés
- PR, kommunikáció
- Üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadás
- Építményüzemeltetés
- Zöldterület-kezelés
- Összetett adminisztratív szolgáltatás
- Fénymásolás, egyéb irodai szolgáltatás
- Telefoninformáció
UPP Újpesti Pályázati Projektmenedzsment Zrt.
1996. szeptember 10-én alapították meg az Észak-pesti Ingatlan- és Térségfejlesztési Részvénytársaságot. Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata 128/2017 (VI.29.) és 129/2017 (VI.29.) számú képviselőtestületi határozataival döntött, hogy a közúti járművel történő várakozási (parkolási) közszolgáltatási feladatok ellátásával a társaságot bízza meg. Ennek megfelelően a társaság neve is megváltozott, a 2017. július 26-án kelt Cégbírósági végzés szerint a társaság új neve – igazodva a megváltozott feladathoz Újpesti Parkolási Zrt. lett. A Képviselőtestület 201/2019 (XII.12.) számú határozata értelmében a Társaság fő tevékenysége az önkormányzati pályázati projektek projektmenedzsmenti feladatainak irányítása, városfejlesztési feladatok koordinációja. A megváltozott fő tevékenységhez igazodva döntött a Társaság nevének megváltoztatásáról is. A Társaság új elnevezése: UPP Újpesti Pályázati Projektmenedzsment Zrt. (rövidített elnevezése: UPP Zrt.). A társaság feladata az önkormányzat futó pályázati projektjei projektmenedzsmenti feladatainak irányítása és koordinációja, valamint állami vagy európai uniós alapokból esetleges egyéb forrásokból származó pályázatok menedzselése.
Főbb tevékenységek:
• üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadás
• projektmenedzsment
• projekt koordináció
• projekt lebonyolítási feladatok
• projekt irányítása
• projekt pénzügyi elszámolása
Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft.
A cég fõ tevékenységei:
Folyóirat, időszaki kiadvány kiadása
Film-, videó, televízióműsor gyártása
Film-, video- és televízióprogram terjesztése
Televízióműsor összeállítása, szolgáltatása
Világháló-portál szolgáltatás
Hírügynökségi tevékenység
A tag(ok) adatai
1/1. Budapest Fõváros IV. kerület Újpest Önkormányzata
HU-1042 Budapest, István út 14.
Szerződések
Nyomdai közbeszerzés
Újpesti Városgondnokság Szolgáltató Kft.
2011. márciusában kezdte meg tevékenységét a Budapest Főváros IV. kerület, Újpest Önkormányzata által létrehozott szervezet, az Újpesti Városgondnokság Szolgáltató Kft. a korábbi Főtér Kft. átalakításával.
A cég főbb tevékenységei:
1. Az önkormányzat közterületén zöld- és virágos felületek valamint kapcsolódó sétányok, parkok fenntartása
2. Az önkormányzat közterületén lévő utcabútorok, játszóterek, sportpályák és a hozzájuk tartozó eszközök karbantartása, felülvizsgálata
3.Városi állattartáshoz kapcsolódó létesítmények területének és eszközeinek fenntartása
4. Az önkormányzat közterületén öntözőhálózatok, vízvételi helyek karbantartása
5. Az önkormányzat közterületeinek takarítása, tisztántartása, az önkormányzat tulajdonában lévő szemetesek ürítése, illegális hulladéklerakók felszámolása, hulladékgyűjtés, kezelés
6. Az önkormányzat által szervezett rendezvényeken való közreműködés
7. Az önkormányzat zöldterületeinek kataszteri nyilvántartásához szükséges adatok szolgáltatása és kapcsolódó közterületi monitoring üzemeltetése
8. Az önkormányzat parkjaiban parkőri hálózat működtetése
9. Az önkormányzat tulajdonában lévő lakások, üzlethelyiségek, társasházak karbantartása, hibaelhárítási munkái
Újpesti Kulturális Központ Nonprofit Kft
A társaság céljának elősegítése érdekében folytatott üzletszerű gazdasági tevékenységek:
93.29 – M.n.s. egyéb szórakoztatás, szabadidős tevékenység (főtevékenység)
18.12 – Nyomás (kivéve: napilap)
68.20 – Saját tulajdonú, bérelt ingatlan bérbeadása, üzemeltetése
73.12 – Médiareklám
82.19 – Fénymásolás, egyéb irodai szolgáltatás
90.01 – Előadó-művészet
90.02 – Előadó-művészet kiegészítő tevékenység
90.04 – Művészeti létesítmények működtetése
91.02 – Múzeumi tevékenység
93.19 – Egyéb sporttevékenység
Jelenleg nincs ilyen.
Lap neve: Újpesti Napló
Kiadó: Újpesti Sajtó Szolgáltató Nonprofit Kft 1045 Budapest, Erzsébet utca 8.
Ügyvezető igazgató: Biró Beáta
http://www.ujpest.hu/media_ujpesti_naplo
Lap neve : Újpesti Helytörténeti Értesítő
Az Újpesti Helytörténeti Alapítvány lapja
Alapító szerkesztő: Kadlecovits Géza
A szerkesztőbizottság elnöke: Dr. Sipos Lajos
A szerkesztőbizottság tagjai:
Dr. Hollósi Antal
Dr. Kőrös András
Rojkó Annamária
Szerkesztő: Rojkó Annamária
Kiadja: Újpest Önkormányzata
Műszaki szerkesztő: Gellért Katalin
Nyomdai kivitelezés: Spácium Bt.
Felelős vezető: Koós Gábor
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv hivatalos neve, székhelye, elérhetősége, honlapjának címe
Budapest Főváros Kormányhivatala
Cím: 1056 Bp, Váci u. 62-64.
Postacím:1364 Bp, Pf. 234.
E-mail: budapest@bfkh.gov.hu
Telefon: 06-1-328-5862Ügyfélfogadás
- Újpest Önkormányzatának Szociális Intézménye
- Újpest Önkormányzat Szociális Foglalkoztatója
- Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Gazdasági Intézménye
Oktatási intézmények
Egészségügyi intézmények
Kulturális intézmények
Sport intézmények
Szociális intézmények
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend listája
Magyarország Alaptörvénye
2011. évi CLXXXIX. tv. Magyarország helyi önkormányzatairól
2013. évi V. törvény Polgári Törvénykönyvről
A helyi adókról szóló 1990. évi C. tv.
2011. évi CXCIX tv. a közszolgálati tisztségviselőkről
2012. évi I. törvény a munka törvénykönyvéről
A közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény
A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi XCL törvény
2011. évi CXCV tv. Az államháztartásról
2012. évi CCIV tv. Magyarország 2013. évi költségvetéséről
2013. évi CCXXX. törvény Magyarország 2014. évi költségvetéséről
1992. évi LXXXIX tv. A helyi önkormányzatok címzett és céltámogatási rendszeréről
1996. évi XXV. tv. A helyi önkormányzatok adósságrendezési eljárásáról
1991. évi XXXIII. tv. Egyes állami tulajdonban lévő vagyontárgyak önkormányzatok tulajdonába adásáról
2011. évi CLXXV tv. Az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról
2011. évi CLXXIX tv. A nemzetiségek jogairól
2000. évi C. tv. A számvitelről
1995. évi CXVIII tv. A személyi jövedelemadóról
2007. évi CXXVII tv. Az általános fogalmi adóról
2003. évi XCII. tv. Az adózás rendjéről
1997. évi LXXX tv. a társadalombiztosítás ellátásairól és a magánnyugdíjra jogosultakról, valamint e szolgáltatások fedezetéről
1998. évi LXVI tv. Az egészségügyi hozzájárulásról
2011. évi CXII tv. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
2009. évi CLV tv. A minősített adat védelméről
1995. évi LXVI tv. A köziratokról, a közlevéltárakról és a magánlevéltári anyag védelméről
2013. évi XXXVI. törvény a választási eljárásról
368/2011.(XII.31.) Korm. rend. Az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról
4/2013. (I.11.) Kormányrendelet Az államhaztártás számviteléről
19/2005. (II.11.) Korm rend a helyi önkormányzatok címzett és céltámogatása felhasználásának részletes szabályairól 195/1997. (XI.5.) Korm. rend. A társadalombiztosítás ellátásaira és magánnyugdíjra jogosultakról, valamint e szolgáltatások fedezetéről szóló
1997. és LXXX tv. végrehajtásáról
Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 60/2012. (XII.21.)
Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala Alapító Okirata
Szervezeti és Működési Szabályzat
Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzat
A helyi önkormányzat önként vállalt feladatainak felsorolása és részletes leírása
Önként vállalt feladat megnevezése A megalapozó döntés, feladat leírása
Rendőrség támogatása
Tárgyévet érintő költségvetési rendelet
Tűzőrség támogatása
Bursa Hungarica Ösztöndíj
Kerületi média támogatása
Könyv és kulturális kiadványok támogatása
Kerületi rendezvények támogatása
Egyházak támogatása
Egyéb kulturális célú támogatások
Nyári tábor és erdei iskolák támogatása
Utánpótlás nevelési tevékenység támogatása
Drog-prevenció
Balatonfüredi Kardiológiai Rehab. Int. Alapítvány támogatás
Idősek hónapjának támogatása
100 évesek köszöntése
Városháza étterem kialakítása
Kerületi kitüntetések, elismerő címek adományozása
• 07/2012. az önkormányzati kitüntetésekről és elismerő címekről
Köztéri szobor, és emléktábla állítás
• 28/1996. Az emléktábla-állításról
Tankönyv támogatás
57/2012. a 2013. évi önkormányzati tankönyvtámogatásról
Jelzőrendszeres házi segítségnyújtás
123/2013.(VI.27.) Képviselőtestület-határozat
Támogató szolgálat működtetése szerződéssel
46/2012(II.28.) Képviselőtestület-határozat, módosítva 202/2012(VI.28.). önko. határozattal
HPV fertőzés megelőzésére védőoltás
38/2010.(III.02.) Képviselőtestület-határozat
Kisváll. tám. Ker. és Iparkamara IV. ker. tagcsoportja
01/2011. Az újpesti kisvállalkozások fejlődését elősegítő támogatásról
Társasházak felújítási támogatása
• 12/2013. a hagyományos-, a panel- és az egyéb iparosított technológiával épült lakóépületek felújításának önkormányzati támogatásáról
Fiatalok garzonházának – Fecskeház – fenntartása
• 39/2011. Az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások bérbeadásának szabályairól és a bérleti jogviszony feltételeiről
Galéria fenntartás
http://ujkk.hu/1/
Színház fenntartás
Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkezõ, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv neve
Az államigazgatási hatósági ügyek jegyzői hatáskörbe tartoznak, a jogorvoslat szerve Budapest Főváros Kormányhivatala.
Az önkormányzati hatósági ügyek tekintetében a Képviselő-testület a hatáskör gyakorlását a polgármesterre ruházta, ebben az esetben a jogorvoslati kérelmeket a Képviselő-testület bírálja el.
A keretösszeget is meghatározó mértékű átmeneti segélykérelem elbírálásáról átruházott hatáskörben a Népjóléti és Lakásügyi Bizottság dönt. A fogyatékosok adósságkezelése és a fűtéskorszerűsítési támogatás megállapítására benyújtott pályázatok elbírálását átruházott hatáskörben a Képviselő-testület által létrehozott ad hoc bizottság végzi.
Az illetékességi terület államigazgatási és önkormányzati hatósági ügyekben egyaránt: Budapest IV. kerület.
Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv illetékességi területe:
Budapest, IV.kerület
Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv neve:
Igazgatási Fõosztály
Igazgatási Osztály
Gazdasági Főosztály Adóigazgatási Osztály
Szociális Főosztály Szociális Osztály
Szociális Főosztály Lakásügyi Osztály
A kérelmet az a szociális hatáskört gyakorló szerv bírálja el, amelynek illetékességi területén a kérelmező lakcíme van. Ha a kérelmezőnek több lakcíme van, az illetékességet az a lakóhely vagy tartózkodási hely alapozza meg, ahol életvitelszerűen lakik.
Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok felsorolása:
Ügyleírások:
Igazgatási főosztály
Igazgatási Osztály
Szociális Főosztály Szociális Osztály
Szociális Főosztály Lakásügyi Osztály
Városüzemeltetési és Környezetvédelmi Osztály
Igazgatási Osztály
Igazgatási Osztály – Budapest IV. István út 14. I. em. 42.-45.Postacím: 1325 Budapest, Újpest 1. Pf.107.Az ügyfélfogadási rendje:
Hétfõ
14-18 óra
Szerda
10-17 óra
Péntek
8-12.30 óra
Igazgatási Osztály tevékenységi köréhez kapcsolódó ügyek, az alapvetõ eljárási szabályok, ezek magyarázata, az ügyintézést segítõ útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás:
- Állattartási és állatvédelmi ügyek
- Birtokvédelmi ügyek
- Hagyaték
- Ipar és kereskedelem
- Kereskedelmi tevékenységek végzésének bejelentése, engedélyezése
- Nem üzleti célú közösségi, szabadidõs szálláshely üzemeltetési engedélye
- Nyilvántartás az ipartelepekről
- Szálláshely-üzemeltetés engedélyezése
- Telepengedélyezési és bejelentési eljárás
- Zenés, táncos rendezvény engedélyezése
- Zenés, táncos rendezvényekről nyilvántartás
- Lakcímrendezéssel kapcsolatos ügyek
- Anyakönyv
- A házassági névviselési forma módosítása
- A magyar állampolgárság megszerzése
- Anyakönyvi kivonatok (születési, házassági, halotti bejegyzett élettársi kapcsolatról szóló) kiállítása
- Apai elismerő nyilatkozat
- Bejegyzett élettársi kapcsolat létrehozását megelőző eljárás
- Haláleset bejelentése
- Hatósági bizonyítvány
- Hazai anyakönyvezést megelőző eljárás
- Házassági szándék bejelentése
- Születés anyakönyvezése
- Születési név megváltoztatása
- Ügyfélszolgálat
Az Igazgatási Osztály tevékenységi köréhez kapcsolódó nyomtatványok:
- Állattartási ügyek
- Birtokvédelmi ügyek
- Hagyaték
- Kereskedelmi tevékenységek végzésének bejelentése, engedélyezése
- Kérelem működési engedély kiadásához a jogosult személyében történt változás esetén
- Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához
- Működési engedély iránti kérelem
- Bejelentés a bejelentésköteles kereskedelmi tevékenység folytatásáról
- Adatváltozás bejelentése a 2009. október 1-ét megelőzően kiadott működési engedéllyel rendelkezők részére
- Bejelentés a kereskedelmi tevékenység megszüntetéséről
- Bejelentés adatváltozásról
- Lakcímrendezéssel kapcsolatos ügyek
- Nem üzleti célú közösségi, szabadidos szálláshely üzemeltetési engedélye
- Szálláshely-szolgáltatás bejelentése
- Telepengedélyezési és bejelentési eljárás
- Kérelem telepengedély kiadásához
- Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához
- Bejelentés ipari tevékenység megkezdésérõl
- Az ipari tevékenység végzõjének személyében történõ változás bejelentése
- Bejelentés adatváltozásról teleppel kapcsolatban
- Telephelyen folytatott ipari tevékenység megváltoztatása, bõvítése
- Bejelentés ipari tevékenység megszûntetésérõl
- Zenés, táncos rendezvény engedélyezése
Adóigazgatási Osztály
Adóigazgatási Osztály tevékenységi köréhez tartozó nyomtatványok:
- Adó- és értékbizonyítvány kiállítása
- Adóigazolás, illeték, méltányossági eljárás, túlfizetés
- Hatósági kérelem
- Adatlap Magánszemély (egyéni vállalkozó) fizetési könnyítésre (fizetési halasztás, részletfizetés) és/vagy mérséklésre irányuló kérelmének elbírálásához
- Túlfizetésről rendelkező nyomtatvány
- Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához
- Tájékoztató gazdasági társaság (egyéb gazdálkodó szervezet) fizetési könnyítésre (fizetési halasztás. részletfizetés) valamint mérséklésre irányuló kérelmének benyújtásához
- Meghatalmazás (Adóigazgatás, illeték, méltányossági eljárás, túlfizetés)
- Elektronikusan intézhető ügyek
- Építményadó
- Megállapodás adóval kapcsolatos kötelezettségekről és jogokról
- Az A jelű betétlap lakásról, üdülőről a hasznos alapterület szerint működtetett építményadó bevallásához nem magánszemélyek részére
- A B jelű betétlap kereskedelmi egységről (szállásépületről), egyéb nem lakás céljára szolgáló épületről a hasznos alapterület szerint működtetett építményadó bevallásához
- Bevallás az építményadóról (Kizárólag az „A” és/vagy a „B” betétlappal együtt érvényes!)
- Kiegészítő lap ha az adó alanya külföldön bejegyzett szervezet
- Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához
- Gépjárműadó
- Idegenforgalmi adó
- Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához
- Önellenőrzéssel érintett 2013. év havi vendégéjszakára eső szállásdíjon, egyéb ellenértéken alapuló adó részletezése
- Önellenőrzéssel érintett 2014. év havi B jelű betétlap vendégéjszakára eső szállásdíjon, egyéb ellenértéken alapuló adó részletezése
- Bevallás az idegenforgalmi adóról
- Önellenőrzéssel érintett 2015. év havi B jelű betétlap vendégéjszakára eső szállásdíjon, egyéb ellenértéken alapuló adó részletezése
- Bejelentkezés, változás-bejelentés
- Önellenőrzéssel érintett 2016. év havi B jelű betétlap vendégéjszakára eső szállásdíjon, egyéb ellenértéken alapuló adó részletezése
- Önellenőrzéssel érintett 2017. év havi B jelű betétlap vendégéjszakára eső szállásdíjon, egyéb ellenértéken alapuló adó részletezése
- Önellenőrzéssel érintett 2018. év havi B jelű betétlap vendégéjszakára eső szállásdíjon, egyéb ellenértéken alapuló adó részletezése
- Önellenőrzés az idegenforgalmi adóról FŐLAP
- Köztartozások, végrehajtás
- Magánfőző által előállított magánfőzött párlat utáni jövedéki adó
- Magánszemélyek kommunális adója
- Reklámhordozók építményadója:
- Talajterhelési díj
- Telekadó
- Települési adó
Kormányablak és Okmányirodai Osztály
Kormányablak és Okmányirodai Osztály
1042. Budapest, István út 15.Tisztelt Kerületi Lakosok!
Tisztelt Ügyfeleink!Tájékoztatjuk Önöket, hogy a járások kialakításáról, valamint egyes ezzel összefüggő törvények módosításáról szóló 2012. évi XCIII. törvény, valamint a járási (fővárosi kerületi) hivatalokról szóló 218/2012. (VIII. 13.) Korm. rendelet alapján 2013. január 1-jétől számos, korábban az önkormányzatnál intézhető ügykör – többek között az okmányirodai, gyámhivatali feladatok – átkerültek Budapest Főváros Kormányhivatala szervezetébe tartozó fővárosi kerületi hivatalokhoz.link: http://ujpest.hu/hivatal_iroda/167
Lakásügyi Osztály
A Lakásügyi Osztály tevékenységi köréhez kapcsolódó hatósági ügyek:
Szociális Osztály
Az ügyfélfogadás helye: 1042 Budapest, Király u. 12-14.A Szociális Osztályon igényelhető ellátások formái:
A pénzbeli szociális ellátások a következők:
Rendszeres (havonta folyósított) ellátások:
- Települési támogatás
- Lakhatási támogatás
- Gondozási támogatás
- Hátralékkezelési támogatás
- Lakbértámogatás
Eseti ellátások:
- Rendkívüli települési támogatás
- gyermek születéséhez kapcsolódó támogatás
A természetben nyújtott szociális ellátások a következők:
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
- gyógyszerutalvány
- köztemetés
Egyéb:
- Újpesti Babaköszöntő Program
- Fogyatékos személyek díjhátralék-kiegyenlítõ támogatása
- Ünnepekhez kapcsolódó támogatás
- Védendő fogyasztó igazolása
Nyomtatványok
Szociális Osztály tevékenységi köréhez kapcsolódó kérelmek:
Települési támogatás
- Gondozási támogatás – a 18. életévét betöltött tartósan beteg hozzátartozójának az ápolását, gondozását végző személy részére nyújtott települési támogatás
- Hátralékkezelési támogatás – a lakhatási kiadásokhoz kapcsolódó hátralékot felhalmozó személyek részére nyújtott települési támogatás
- Lakhatási támogatás – a lakhatáshoz kapcsolódó rendszeres kiadások viseléséhez nyújtott települési támogatás
Rendkívüli települési támogatás (korábbi önkormányzati segély)
Gyermek születéséhez kapcsolódó támogatás
Köztemetés
Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
Védendő fogyasztó igazolás
Egyéb kapcsolódó nyomtatványok:
Fontosabb jogszabályok:
1993. évi III. törvény a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról
1997. évi XXXI. törvény a gyermekek védelmérõl és a gyámügyi igazgatásról
2004. évi CXL. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól
63/2006. (III.27.) Korm. rendelet a pénzbeli és természetbeni szociális ellátások igénylésének és megállapításának, valamint folyósításának részletes szabályairól
Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Képviselő-testületének 10/2015.(II.27.) számú rendelete a szociális rászorultságtól függő pénzbeli és természetben nyújtott szociális ellátásokról
Alapvető eljárási szabályok:
-A szociális igazgatási eljárás során a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.
– Az egyes ellátások megállapítására, kérelemre indult eljárást követően van lehetőség.
-A szociális ellátásra való jogosultság elbírálásához a hatóság felhívhatja a kérelmezõt, hogy családja vagyoni, jövedelmi viszonyairól nyilatkozzék, illetve azokat igazolja.
-A szociális ellátásban részesülõ a jogosultsági feltételeit érintõ lényeges tények, körülmények megváltozásáról 15 napon belül köteles értesíteni az ellátást megállapító szervet.
-A felülvizsgálatot igénylõ ellátások esetén az ügyfél együttműködésének hiánya a támogatás megszüntetését vonhatja maga után.
-A kérelmek személyesen történõ benyújtása esetén lakcímének és személyének azonosítására alkalmas és érvényes iratot szíveskedjen magával hozni.
– Amennyiben kérelmező helyett megbízottja jár el, meghatalmazással kell rendelkeznie.
Az egyes ellátási formák igényléséhez rendszeresített nyomtatvány tájékoztató része tartalmazza a jogosultság megállapításához szükséges dokumentumok felsorolását.
- Személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány, lakcímet igazoló hatósági igazolvány,
- bírósági döntés a gyermekelhelyezésről, szülõi felügyelet gyakorlásáról, válóperrõl,
- születési,házassági, halotti anyakönyvi kivonat, közjegyzõi irat az élettársi kapcsolatról,
- jövedelemmel nem rendelkező személyek esetén Munkaügyi Központ „Hatósági Bizonyítvány” igazolása, hogy regisztrált álláskereső,
- jövedelem igazolás, ingó-és ingatlan vagyonnal kapcsolatos irat, szerzõdés
- orvosi igazolás, szakorvosi javaslat.
A pénzbeli és természetben nyújtott szociális ellátásokra vonatkozó kérelmeket a Budapest Főváros IV. kerület Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Szociális Főosztály Szociális Osztályán (1042 Budapest, Király u. 12-14. ) lehet benyújtani ügyfélfogadási időben, vagy postai úton eljuttatni.
Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben az eljárási illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak összege
Az Igazgatási Osztály tevékenységi körébe tartozó hatósági ügyek eljárási illetéke, szolgáltatási díja:
- Állattartási és állatvédelmi ügyek
- Birtokvédelmi ügyek
- Hagyaték
- Ipar és kereskedelem
- Kereskedelmi tevékenységek végzésének bejelentése, engedélyezése
- Nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely üzemeltetési engedélye
- Nyilvántartás az ipartelepekről, a kereskedőkről, szálláshelyekről és a vásárokról, piacokról
- Szálláshely-üzemeltetés engedélyezése
- Telepengedélyezési és bejelentési eljárás
- Zenés, táncos rendezvény engedélyezése
- Zenés, táncos rendezvényekről nyilvántartás
- Lakcímrendezéssel kapcsolatos ügyek
- Anyakönyv
- A házassági névviselési forma módosítása
- A magyar állampolgárság megszerzése
- Anyakönyvi kivonatok (születési, házassági, halotti bejegyzett élettársi kapcsolatról szóló) kiállítása
- Apai elismerő nyilatkozat
- Bejegyzett élettársi kapcsolat létrehozását megelőző eljárás
- Haláleset bejelentése
- Hatósági bizonyítvány
- Hazai anyakönyvezést megelőző eljárás
- Házassági szándék bejelentése
- Születés anyakönyvezése
- Születési név megváltoztatása
- Ügyfélszolgálat
A Szociális Főosztály tevékenységi körébe tartozó hatósági ügyek eljárási illetéke, szolgáltatási díja:
A szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 16. § alapján a szociális igazgatási eljárás költség- és illetékmentes.
A fiatal házasok első lakáshoz jutásának támogatása iránti eljárás költség- és illetékmentes.
Gyámhatóság (Kormányhivatal sziakigazgatási szerve)
Tisztelt Kerületi Lakosok!
Tisztelt Ügyfeleink!Tájékoztatjuk Önöket, hogy a járások kialakításáról, valamint egyes ezzel összefüggő törvények módosításáról szóló 2012. évi XCIII. törvény, valamint a járási (fővárosi kerületi) hivatalokról szóló 218/2012. (VIII. 13.) Korm. rendelet alapján 2013. január 1-jétől számos, korábban az önkormányzatnál intézhető ügykör – többek között az okmányirodai, gyámhivatali feladatok – átkerültek Budapest Főváros Kormányhivatala szervezetébe tartozó fővárosi kerületi hivatalokhoz.link: itt
Városüzemeltetési és Környezetvédelmi Osztály
Városüzemeltetési és Környezetvédelmi Osztály – Budapest IV. kerület István út 14. földszint 16-19.
Postacím: 1325 Budapest, Újpest 1. posta, Postafiók 107.
Az ügyfélfogadás rendje:
Hétfő
14-18 óra
Szerda
10-17 óra
Péntek
8-13 óra
Városüzemeltetési és Környezetvédelmi Osztály tevékenységi köréhez kapcsolódó hatósági ügyek, az alapvető eljárási szabályok, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás
Az ügyintézés hivatali ügyfélfogadási időben történik, időpontfoglalás nem szükséges. Az ügyintézéssel kapcsolatos felvilágosítást telefonon, elektronikus levélben, vagy személyesen a hivatal ügyfélfogadási idejében lehet kérni.
Fás szárú növényekkel kapcsolatos ügyek
Környezetvédelmi ügyek
- 500 m3/év mennyiséget nem meghaladó, kommunális szennyvíz elszikkasztásával, talajvízkúttal kapcsolatos ügyek
-
- 500 m3/év mennyiséget nem meghaladó és kizárólag házi, kommunális szennyvíz elszikkasztását szolgáló létesítmény megépítésével, használatbavételével, átalakításával és megszüntetésével kapcsolatos ügyek
- Talajvízkút használatbavételének, fennmaradásának vagy megszüntetésének vízjogi engedélyezése, amely a létesítő házi vízigényének 500 m3/év mennyiségig terjedő kielégítését szolgálja
- 500 m3/év mennyiséget nem meghaladó és kizárólag házi, kommunális szennyvíz elszikkasztását szolgáló létesítmény megépítésével, használatbavételével, átalakításával és megszüntetésével kapcsolatos ügyek
- Hulladékgazdálkodási, gyom- és parlagfűfertőzöttséggel kapcsolatos ügyek
-
- Magáningatlan előtti közterület hulladékgazdálkodási ügye (ingatlan előtti közterület szennyezettsége esetén)
- Magántulajdonú ingatlan előtti közterület gyomfertőzöttségének hatósági ügye, valamint az ingatlanról kinyúló ágak visszavágásának kérdése
- Magántulajdonú ingatlan előtti közterület parlagfűfertőzöttségének hatósági ügye
- Magántulajdonú ingatlan gyomfertőzöttségének hatósági ügye
- Magántulajdonú ingatlan hulladékgazdálkodási ügye (ingatlanon illegálisan tartott, vagy oda szabálytalanul kihelyezett hulladékok esetén)
- Magántulajdonú ingatlan parlagfűfertőzöttségének hatósági ügye
- Zajvédelmi ügyek
-
- Építési-bontási tevékenység során keletkező környezeti zaj határértékeinek betartása alóli időszakos felmentés
- Üzemi, vagy szabadidős létesítmény zajkibocsátásátásának hatósági engedélyezése (környezeti zajkibocsátási határértékek megállapítása)
- Zajkibocsátással járó kültéri építési-bontási tevékenység hétvégi korlátozása alóli időszakos felmentés (határérték-túllépésre nem jogosít fel)
Jogszabályok
- Alapvető eljárási szabályok, az ügyfelet megillető jogok és az ügyfelet terhelő kötelezettségek: 2004. évi CXL. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól;
- Az ügyintézés határideje (elintézési határidő): 2004. évi CXL. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól 33. §;
- Az ügyintézés határideje (fellebbezési határidő): 2005. évi CXL. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól 99. § (1) bekezdés;
- Fás szárú növényekkel kapcsolatos ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, letölthető formanyomtatványok: 346/2008. (XII. 30.) Korm. rendelet a fás szárú növények védelméről 6. § (2) bekezdés;
- Környezetvédelmi ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke:
A hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény;
Az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről szóló 2008. évi XLVI. törvény;
A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény;
A környezetvédelmi és természetvédelmi hatósági és igazgatási feladatokat ellátó szervek kijelöléséről szóló 71/2015. (III. 30.) Kormányrendelet;
A vízgazdálkodási hatósági jogkör gyakorlásáról szóló 72/1996. (V. 22.) Kormányrendelet;
A parlagfű elleni közérdekű védekezés végrehajtásának, valamint az állami, illetve a közérdekű védekezés költségei megállapításának és igénylésének részletes szabályairól szóló 221/2008. (VIII. 30.) Kormányrendelet;
A környezeti zaj és rezgés elleni védelem egyes szabályairól szóló 284/2007. (X. 29.) Kormányrendelet;
A zajkibocsátási határértékek megállapításának, valamint a zaj- és rezgéskibocsátás ellenőrzésének módjáról szóló 93/2007. (XII. 18.) KvVM rendelet;
A környezeti zaj- és rezgésterhelési határértékek megállapításáról szóló 27/2008. (XII. 3.) KvVM-Eüm együttes rendelet;
A vízjogi engedélyezési eljáráshoz szükséges kérelemről és mellékleteiről szóló 18/1996. (VI. 13.) KHVM rendelet;
A felszín alatti vízkészletekbe történő beavatkozás és a vízkútfúrás szakmai követelményeiről szóló 101/2007. (XII. 23.) KvVM rendelet;
A főváros köztisztaságáról szóló 48/1994.(VIII.1.) Fővárosi Közgyűlési rendelet;
A közösségi együttélés alapvető szabályairól, valamint ezek elmulasztásának jogkövetkezményeiről szóló 17/2015. (V.29.) számú önkormányzati rendelet.
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetésébõl finanszírozott közszolgáltatások megnevezése
B.) A szociális rászorultságtól függő pénzbeli és természetben nyújtott szociális ellátások: http://www.ujpest.hu/dokumentumok/rendeletek/2003-23.pdf
C.) Újpesti Önkormányzat Bölcsődék Intézménye: http://www.ujpest.hu/dokumentumok/rendeletek/2010-23.pdf
D.) Hajléktalan ellátás
72/2012. (III.29.) önko. határozat
Twist Olivér Alapítvánnyal kötött ellátási szerződés alapján
hajléktalanok nappali ellátása
átmeneti szálló
utcai szociális munka
E.) Családok Átmeneti otthona
SOS Krízis Alapítvánnyal kötött ellátási szerződés értelmében 66/2013. (IV.25) önko. határozat
Humán szolgáltatások
A.)Közművelődési ,kulturális szolgáltatások: http://ujpest.hu/intezmenyek_kulturalis
B.)Sport szolgáltatások: http://ujpest.hu/intezmenyek_sport
c.) Egészségügyi szolgáltatások, ellátások: http://ujpest.hu/intezmenyek_egeszsegugyi
Kommunális szolgáltatások
A.) Piac üzemeltetése:
- http://www.ujpest.hu/piac
- 27/2008. A piacok és a vásárcsarnokok létesítéséről és működésük rendjéről
B.) Lakásgazdálkodási, fenntartási feladatok:
- http://ujpest.hu/onkormanyzat_rendeletek
- Lakásügyi Osztály http://ujpest.hu/hivatal_iroda/186/131Újpesti
- Vagyonkezelô Zártkörűen Működô Részvénytársaság http://www.uvzrt.hu/
Környezetvédelem
- http://ujpest.hu/onkormanyzat_kornyezetvedelmi_program
- Városüzemeltetési Főosztály /hivatali-iroda/?id1=107
A közfeladatot ellátó szerv által az alaptevékenysége ellátásához használt saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások jegyzéke
A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendõ nyilvántartásokról a 1992. LXIII. tv. 28. § (1) bekezdésében szereplõ adatok
A közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyûjtött és feldolgozott adatok fajtái
A közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyûjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja
A közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyûjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei
Az Igazgatási Osztály által vezetett nyilvántartások jegyzéke:
A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címei
- Újpesti Napló
- Újpesti Helytörténeti Értesítõ
- Újpesti Böngészõ
- Hívogató
A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványai témájának leírása
- Közszolgálati hírek, események, történések
- Újpest helytörténetével kapcsolatos történetek, érdekességek
- Újpesti programajánló
- Káposztásmegyeri ÁMK programajánló
A kiadványok ingyenesek.
A Képviselő-testület döntései előkészítésének rendjére, az állampolgári közreműködésre, eljárási szabályokra, valamint az ülések nyilvánosságára vonatkozó szabályokat a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 60/2012. (XII. 21.) sz. önkormányzati rendelet tartalmazza
A Képviselő-testület ülésének helye: 1041 Budapest István út 14. II. emelet Díszterem
Közérdekű adatigénylések 2019-ben
A testületi szerv döntései elõkészítésének rendje
A testületi szerv döntéseiben való állampolgári közremûködés módja
Szervezeti és működési szabályzat
Társadalmi egyeztetés – rendelettervezetek
A testületi szerv döntéshozatalának eljárási szabályai
A testületi szerv ülésének helye
1042 Budapest, István út 14. Díszterem (II. emelet)
A testületi szerv döntései elõkészítésének rendje
Társadalmi egyeztetés – rendelettervezetek
A testületi szerv döntéseiben való állampolgári közremûködés módja
60/2012. Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testületének Szervezeti és Működési Szabályzatáról
III. Gazdálkodási adatok
3.1.1. Vizsgálatok, ellenőrzések listája
A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos – nyilvános megállapításokat tartalmazó – vizsgálatok, ellenõrzések felsorolása2011-2019. évi belső ellenőrzések listája
3.1.2. Az Állami Számvevõszék ellenõrzései
Az Állami Számvevõszék ellenõrzéseinek nyilvános megállapításai:
- http://www.asz.hu/jelentes/0828/jelentes-a-budapest-fovaros-iv-kerulet-ujpest-onkormanyzata-gazdalkodasi-rendszerenek-2008-evi-ellenorzeserol/0828j000.pdf
- http://www.asz.hu/jelentes/0345/jelentes-a-budapest-fovaros-iv-kerulet-ujpest-onkormanyzata-gazdalkodasanak-atfogo-ellenorzeserol/0345j000.pdf
3.1.3. Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
A szervre vonatkozó egyéb ellenõrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai:Az Általános Igazgatási Osztályt érintő külső vizsgálat 2013. évben nem volt.
3.1.4. A működés eredményessége, teljesítmény
A közfeladatot ellátó szerv feladatellátásának teljesítményére, kapacitásának jellemzésére, hatékonyságának és teljesítményének mérésére szolgáló mutatók és értékük, idõbeli változásuk
3.1.5. Működési statisztika
A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyûjtés eredményei, idõbeli változásuk:Építésigazgatási Osztály
Álatalános Igazgatási Osztály
- Nyilvántartás az ipartelepekről, a kereskedőkről, szálláshelyekről és a vásárokról, piacokról
- Zenés, táncos rendezvényekről nyilvántartás
2013 I. negyedéves beruházás statisztikai jelentés
2013 II. negyedéves_beruházásstatiszkai jelentés
Éves gazdaságstatisztikai jelentés – 2012
Éves jelentés a beriházások összetételésől – 2012
Szociális osztály
Ügyiratforgalmi statisztikák
3.2.1. Éves költségvetések
A közfeladatot ellátó szerv éves (elemi) költségvetései
Költségvetés – 2019
Költségvetés – 2018
Költségvetés – 2017
Költségvetés – 2016
Költségvetés – 2015
Költségvetés – 2014
Költségvetés – 2013
Költségvetés – 2012
Költségvetés – 2011
Költségvetés – 2010
Költségvetés – 2009
Költségvetés – 20082012. évi költségvetés táblái
2011-es költségvetés táblái
3.2.2. Számviteli beszámolók
A közfeladatot ellátó szerv számviteli törvény szerinti beszámolói
3.2.3. A költségvetés végrehajtása
3.2.2. pont alatt található
3.2.1. Éves költségvetések
A közfeladatot ellátó szerv éves (elemi) költségvetései
Költségvetés – 2019
Költségvetés – 2018
Költségvetés – 2017
Költségvetés – 2016
Költségvetés – 2015
Költségvetés – 2014
Költségvetés – 2013
Költségvetés – 2012
Költségvetés – 2011
Költségvetés – 2010
Költségvetés – 2009
Költségvetés – 20082012. évi költségvetés táblái
2011-es költségvetés táblái
3.2.2. Számviteli beszámolók
A közfeladatot ellátó szerv számviteli törvény szerinti beszámolói
3.2.3. A költségvetés végrehajtása
3.2.2. pont alatt található
3.3 MŰKÖDÉS
3.3.1. A foglalkoztatottak
A Polgármesteri Hivatal engedélyezett létszáma:
- 2020. 07. 01. 219 fő (ebből 18,5 fő munkaszerződéses)
- 2020. 10. 01. 234 fő (ebből 18,5 fő munkaszerződéses)
Tisztségviselők illetménye, költségtérítése 2020.01.01-től:
1 fő polgármester havi illetménye
1.030.200 Ft
költségtérítése: 149.576 Ft
1 fő alpolgármester havi illetménye:
930.500 Ft
öltségtérítése: 134.625 Ft
1 fő alpolgármester havi illetménye:
897.500 F
költségtérítése: 134.625 Ft
1 fő alpolgármester havi illetménye:
963.500 Ft
költségtérítése: 134.625 Ft
1 fő alpolgármester havi illetménye:
969.000 Ft
költségtérítése: 134.625 Ft
Tisztségviselők illetménye 2020.08.01-től:
1 fő jegyző havi illetménye: 979.000 Ft
1 fő aljegyző havi illetménye: 820.000 Ft
Köztisztviselői illetményalap 2020. január 1-től: 55.000 Ft
Foglalkoztatottak létszáma, juttatások adatai 2020.09.30. állapot szerint
Foglalkoztatottak létszáma* 197 fő
Havi illetmény Költségtérítés
Vezető tisztségviselők** 4.790.700.-Ft 688.076.-Ft
Vezetők*** 14.811.000.-Ft 0.-Ft
Egyéb foglalkoztatottak**** 68.036.500.-Ft 0.-Ft
Összesen 87.638.200.-Ft 688.076.- Ft
Cafeteria: egységesen 275.000 Ft/fő/év kifizetői adóval együtt.
Megjegyzés:
* Foglalkoztatottak létszáma: statisztikai állományi létszám
** Vezető tisztségviselők: főpolgármester, főpolgármester-
helyettesek
*** Vezetők: jegyző, aljegyző, főosztályvezetők, osztályvezetők
**** Egyéb foglalkoztatottak: az előző két kategóriába nem soroltak
3.3.2. Támogatások
3.3.3. Szerződések
Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történõ gazdálkodással összefüggõ – a külön jogszabályban meghatározott értékû – árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékû jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerzõdések megnevezése (típusa), tárgya, a szerzõdõ felek megnevezése, a szerzõdések értéke, idõtartama.
2018 – Önkormányzat szerződések
2017 – Önkormányzat szerződések
2016 – Önkormányzat szerződések
2015 – Önkormányzat szerződések
2015. 07. hó Önkormányzati szerződések
2015. 05. hó Önkormányzati szerződések
2015. 02. hó Önkormányzati szerződések
2014. Önkormányzati Szerződesek
Ingatlan adásvételi szerződések
2013. Önkormányzati Szerződesek
5 millió Ft-ot elért szerződések 2012
Felhalmozási célú államháztartáson kívüli szerződések
Működési célú államháztartáson belüli szerződések
Működési célú államháztartáson kívüli szerződések
2013-ban élő 2010-2012 közötti 5m feletti szerződések – HIVATAL
2013-ban élő 2010-2012 közötti 5m feletti szerződések – ÖNKORMÁNYZAT
2010-es költségvetés táblái:
Közbeszerzések
- közbeszerzés 2011
- közbeszerzés 2012
- közbeszerzés 2013
- közbeszerzés 2014
- közbeszerzés 2015
- közbeszerzés 2016
- közbeszerzés 2017
- közbeszerzés 2018
- közbeszerzés 2019
- Szent István téri Piac és Vásárcsarnok vagyonvédelme
- Szoftver licence beszerzés
- Erdősor út melletti parkoló és csatlakozó járda építése
- Digitális tananyag licence beszerzés
- Digitális tananyaghoz kapcsolódó multimédia fejlesztés
- IKT eszközök beszerzése
- Informatikai rendszerfejlesztések
- szaktanári segédlet, és tanulói munkafüzetek elkészítése
- pedagógus továbbképzés,Pedagógiai tanácsadás
- Külső projektmenedzsment szolgáltatás
- Út-és járdarekonstrukció keretszerződés 2013-2014. évi
- Intézményi játszóeszközök beszerzése GI
- Intézményi játszóeszközök felújítása, homokozók szabványosítása
- közbeszerzés 2020
76368 HRSZ ingatlanon szabadtéri családi játszópark építése
– Digitális tananyag licence beszerzés,
– Digitális tananyaghoz kapcsolódó multimédia fejlesztés,
– IKT eszközök beszerzése,
– Informatikai rendszerfejlesztések,
– szaktanári segédlet, és tanulói munkafüzetek elkészítése
– pedagógus továbbképzés,Pedagógiai tanácsadás
– Külső projektmenedzsment szolgáltatás
3.3.4. Koncessziók
A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok
3.3.5. Egyéb kifizetések
A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen társadalmi szervezet támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítõ szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggõ kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések címzettjei
3.3.3. szerződések pontban található.
3.3.6. Európai Unió által támogatott fejlesztések
Európai Unió által támogatott fejlesztések
3.3.7. Közbeszerzések
Közbeszerzések
- közbeszerzés 2011
- közbeszerzés 2012
- közbeszerzés 2013
- közbeszerzés 2014
- közbeszerzés 2015
- közbeszerzés 2016
- közbeszerzés 2017
- közbeszerzés 2018
- közbeszerzés 2019
- Szent István téri Piac és Vásárcsarnok vagyonvédelme
- Szoftver licence beszerzés
- Erdősor út melletti parkoló és csatlakozó járda építése
- Digitális tananyag licence beszerzés
- Digitális tananyaghoz kapcsolódó multimédia fejlesztés
- IKT eszközök beszerzése
- Informatikai rendszerfejlesztések
- szaktanári segédlet, és tanulói munkafüzetek elkészítése
- pedagógus továbbképzés,Pedagógiai tanácsadás
- Külső projektmenedzsment szolgáltatás
- Út-és járdarekonstrukció keretszerződés 2013-2014. évi
- Intézményi játszóeszközök beszerzése GI
- Intézményi játszóeszközök felújítása, homokozók szabványosítása
- közbeszerzés 2020