Tisztelt Ügyfeleink!

Az ismét erősödő járványveszély miatt a Polgármesteri Hivatalban 2020. szeptember 9-től változás történt az ügyfelek fogadásával kapcsolatban.

A koronavírus terjedésének mérséklése, megakadályozása érdekében a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatalába érkezők a Hivatalban történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át 2020. szeptember 9. napjától. A testhőmérséklet ellenőrzés természetesen vonatkozik a hivatali munkatársakra is.

A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 Celsius fokot elérő testmérséklettel érkező személy nem léphet be a Hivatal helyiségeibe.

Kérjük, hogy a hivatalba érkezők az ügyintézés során használjanak maszkot, vagy az arc eltakarására alkalmat sálat, kendőt. A Hivatalba való belépés előtt mindenkit kérünk a kihelyezett fertőtlenítő használatára.

A hivatal vezetése mindenkit megkér a rendszeres, alapos kézmosásra és távolságtartásra (1,5-2 méter távolság).

Építési-bontási tevékenység során keletkező környezeti zaj határértékeinek betartása alóli időszakos felmentés

István út 14. fszt. 18. szoba

Az ügyintézés hivatali ügyfélfogadási időben történik, időpontfoglalás nem szükséges. Az ügyintézéssel kapcsolatos felvilágosítást a munkatársak lenti elérhetőségein, vagy személyesen a hivatal ügyfélfogadási idejében lehet kérni.

Jogszabályi alap:
  • A környezeti zaj és rezgés elleni védelem egyes szabályairól szóló 284/2007. (X. 29.) Kormányrendelet 13. §-a;
  • A közösségi együttélés alapvető szabályairól, valamint ezek elmulasztásának jogkövetkezm6ényeiről szóló 17/2015. (V.29.) számú önkormányzati rendelet 21. §-a.

Hatáskörrel rendelkező szerv:
  • Az érintett földrészlet fekvése szerinti települési önkormányzat (fővárosban a kerületi önkormányzat) jegyzője, a Fővárosi Önkormányzat által közvetlenül igazgatott terület tekintetében a fővárosi főjegyző.

Ügyintézéshez szükséges dokumentumok:
  • Beadvány (formanyomtatvány vagy azzal megegyező tartalmú irat) papír alapon. A beadvány letölthető Újpest város honlapjáról (http://www.ujpest.hu/ugyintezes_nyomtatvanyok);
  • Helyszínrajz;
  • Ingatlan 30 napnál nem régebbi földhivatali tulajdoni lapja;
  • Amennyiben Kérelmező és a zajforrás üzemeltetője két különböző személy, az engedély kiadásához az üzemeltető Kérelmező részére adott zajvédelmi tárgyú meghatalmazása szükséges.

Az eljárás illetékmentes.

Az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje):

  • hivatal ügyfélszolgálata;
  • hivatal ügyintézője (ügyfélfogadási időben);
  • postai út.
Megszakítás