Tisztelt Ügyfeleink!

Az ismét erősödő járványveszély miatt a Polgármesteri Hivatalban 2020. szeptember 9-től változás történt az ügyfelek fogadásával kapcsolatban.

A koronavírus terjedésének mérséklése, megakadályozása érdekében a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatalába érkezők a Hivatalban történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át 2020. szeptember 9. napjától. A testhőmérséklet ellenőrzés természetesen vonatkozik a hivatali munkatársakra is.

A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 Celsius fokot elérő testmérséklettel érkező személy nem léphet be a Hivatal helyiségeibe.

Kérjük, hogy a hivatalba érkezők az ügyintézés során használjanak maszkot, vagy az arc eltakarására alkalmat sálat, kendőt. A Hivatalba való belépés előtt mindenkit kérünk a kihelyezett fertőtlenítő használatára.

A hivatal vezetése mindenkit megkér a rendszeres, alapos kézmosásra és távolságtartásra (1,5-2 méter távolság).

Munkatársak

Cserteg-Mikola Györgyi
osztályvezető-helyettes
1041 Budapest, István út 14. I. em. 44.
231-3101/300

Gálik Magdolna
hatósági referens, ipari-kereskedelmi ügyek
1041 Budapest, István út 14. I. em. 44.
231-3101/274

Letölthető dokumentumok

Szálláshely-szolgáltatás bejelentése

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy eljárásaink megindítására cégek és egyéni vállalkozók számára csak elektronikusan van lehetőség, az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól 2015. évi CCXXII. törvény alapján.

Az űrlapokkal történő elektronikus ügyintézésre a Hivatal honlapján (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap), az e-papírral (https://epapir.gov.hu/) történő elektronikus ügyindításra az úgynevezett Személyes Ügyintézési Felületen is lehetőség van. Kérjük, hogy telefonszámát és e-mail címét feltétlenül tüntesse fel a nyomtatványokon!

Javasoljuk, hogy az elektronikus ügyintézés megkezdése előtt keressék fel az elektronikus ügyintézés használatával kapcsolatos bővebb információt tartalmazó oldalunkat.


István út 14. I. emelet 44. sz. szoba

Szálláshelyet üzemeltetni a szálláshely-szolgáltatási tevékenység bejelentését követően lehet, melyről a jegyző igazolást ad ki.

Szálláshely típusok: szálloda, panzió, kemping, üdülőháztelep, közösségi szálláshely, egyéb szálláshely, megánszálláshely.

A bejelentést formanyomtatványon kell benyújtani.

Tekintettel az ügyek egyedi jellegére bővebb felvilágosítással az ügyintézők szolgálnak.

A szálláshely-szolgáltatás bejelentése: illetékmentes

Az adatokban bekövetkezett változás bejelentése: illetékmentes

Ügyintézési határidő: 15 nap

Az ügyfeleket megillető jogokat és az ügyfeleket terhelő kötelezettségeket az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény tartalmazza.

Vonatkozó jogszabályok:
  • 2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról
  • 2005. évi CLXIV. törvény a kereskedelemről
  • 239/2009. (X.20.) Korm. rendelet a szálláshely-szolgáltatási tevékenység folytatásának részletes feltételeiről és a szálláshely-üzemeltetési engedély kiadásának rendjéről
  • 2009. évi LXXVI. törvény a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól
  • 1990. évi XCIII. törvény az illetékekről
Megszakítás