Beadási határidő: 2020. augusztus 31. 00:00
Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Vagyongazdálkodási Osztály munkahelyre
közterületi ügyintéző munkakör betöltésére
A köztisztviselői jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 1042 Budapest, István út 14.
A köztisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
– közterület-használati ügyintézés
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
– tájékoztatás nyújtása az ügyfelek részére közterület-használati ügyekkel kapcsolatban, közterület-használati kérelmek befogadása, a tartalom egyeztetése az ügyféllel
– Közterület-használati szerződések ügyintézése
– folyamatos kapcsolattartás a társosztályokkal, kiemelten az Önkormányzati Rendészettel és a Pénzügyi és Számviteli Osztállyal
– adatszolgáltatás az Önkormányzati Rendészet és a Pénzügyi és Számviteli Osztály részére
További információt nyújt a pályázattal kapcsolatban: (Cserháti Gábor, tel: 231-3101/374, e-mail: cserhatig@ujpest.hu)
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- Felsőfokú iskolai végzettség
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálása során előnyt jelent: szakmai gyakorlat, helyismeret, meglévő közigazgatási alap- vagy szakvizsga, közigazgatásban szerzett gyakorlat – Legalább 1-3 év
Elvárt kompetenciák:
- precíz munkavégzés
- proaktív szemlélet
- problémamegoldó képesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz, mely tartalmazza: a jelentkező legfontosabb személyi adatait, eddigi munkaköreinek, tevékenységének leírását, jelenlegi munkakörét, beosztását
- a képesítést igazoló dokumentumok másolata
- valamint a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyi adatainak pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.
- kérjük a tárgyban feltüntetni a munkakör megnevezését.
Az munkakör betölthetőségének időpontja: 2020.10.01.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020.08.31.
A pályázat benyújtásának módja: Elektronikus úton Palánkay Patrícia személyügyi osztályvezető részére a palankay.patricia@ujpest.hu E-mail címen keresztül
A pályázat elbírálásának módja, rendje: A benyújtott pályázatok értékelése alapján, a kiválasztott pályázók személyes – bizottság előtti – meghallgatáson vesznek részt. A határidőn túl érkező, valamint a pályázati feltételeknek tartalmilag nem megfelelő, illetve hiányos pályázatokat nem áll módunkban elfogadni. A pályázati anyag benyújtásával egyidejűleg a Pályázó hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a pályázati anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhessék.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020.09.18.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.ujpest.hu
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ujpest.hu honlapon szerezhet.