Beadási határidő: 2018. november 15. 00:00
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Budapest, IV., Király u. 12-14.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Bejövő és kimenő postával kapcsolatos teendők ellátása, számlákkal kapcsolatos adminisztráció, a munkatársakat érintő adminisztratív nyilvántartások vezetése, belső értekezletek, szakmai programok szervezése, egyeztetése, koordinálása, kapcsolattartás a hivatal adminisztrátoraival, iratátvétel-átadás, telefonközpont működtetése, üzenetek átadása, az irodaszer-szükséglet folyamatos ellenőrzése, valamint egyéb pénzügyi és adminisztrációs feladatok.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium,
- Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- legalább 2 év irodai, adminisztrációs, asszisztensi területen szerzett tapasztalat
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatásban szerzett tapasztalat
- közigazgatási alapvizsga
Elvárt kompetenciák:
- önálló, precíz munkavégzés,
- jó kommunikációs és konfliktuskezelő képesség,
- kreativitás, problémamegoldó képesség,
- jó írásbeli kifejezőkészség,
- terhelhetőség,
- csapatmunka, együttműködési készség,
- felelősségtudat,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- szakmai tevékenységet is bemutató részletes önéletrajz,
- kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettségek, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
- a pályázó nyilatkozatot adhat pályázati anyagának adatbázisban 6 hónap időtartamig történő tárolásáról, illetve további felhasználásáról. Nyilatkozat hiányában a pályázat elbírálását követően a pályázati anyag megsemmisítésre kerül.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2019. január 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. november 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Polaneczki-Káplár Katalin osztályvezető nyújt, a +36-1-231-3184 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton Dr. Polaneczki-Káplár Katalin megbízott osztályvezető részére a polaneczkik@ujpest.hu E-mail címen keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok alapján történik. A kiválasztott pályázókat szóbeli interjún hallgatjuk meg. A pályázat eredményéről a pályázók elektronikus értesítést kapnak. A pályázati anyag benyújtásával egyidejűleg a Pályázó hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a pályázati anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhessék. Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a munkakör pontos megnevezését: „szociális ügyintéző”.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. december 31.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A meghirdetett munkakör betöltésének a feltétele a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (1) és (3) bekezdésének való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet legkésőbb a jogviszony létesítésekor eredeti példányban be kell nyújtani.