Tisztelt Ügyfeleink!
Az ismét erősödő járványveszély miatt a Polgármesteri Hivatalban 2020. szeptember 9-től változás történt az ügyfelek fogadásával kapcsolatban.
A koronavírus terjedésének mérséklése, megakadályozása érdekében a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatalába érkezők a Hivatalban történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át 2020. szeptember 9. napjától. A testhőmérséklet ellenőrzés természetesen vonatkozik a hivatali munkatársakra is.
A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 Celsius fokot elérő testmérséklettel érkező személy nem léphet be a Hivatal helyiségeibe.
Kérjük, hogy a hivatalba érkezők az ügyintézés során használjanak maszkot, vagy az arc eltakarására alkalmat sálat, kendőt. A Hivatalba való belépés előtt mindenkit kérünk a kihelyezett fertőtlenítő használatára.
A hivatal vezetése mindenkit megkér a rendszeres, alapos kézmosásra és távolságtartásra (1,5-2 méter távolság).
Elektronikus ügyintézés a kereskedelemben
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy eljárásaink megindítására cégek és egyéni vállalkozók számára csak elektronikusan van lehetőség, az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól 2015. évi CCXXII. törvény alapján.
Az űrlapokkal történő elektronikus ügyintézésre a Hivatal honlapján (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap ), az e-papírral (https://epapir.gov.hu) történő elektronikus ügyindításra az úgynevezett Személyes Ügyintézési Felületen is lehetőség van. Kérjük, hogy telefonszámát és e-mail címét feltétlenül tüntesse fel a nyomtatványokon!
Amennyiben az ügyhöz jogszabály:
– igazgatási-szolgáltatási díj megfizetési kötelezettséget írt elő (pl: telep engedély 5000,-Ft), azt az ügy megindításával egyidejűleg Budapest Főváros IV. Kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatal által vezetett 12001008-01330556-00100002 számú számlaszámra történő utalással teljesítheti.
Közleménybe minden esetben tüntesse fel az ügyfél nevét és az eljárás típusát!
A befizetés igazolásához csatolja a kérelemhez az utalási megbízást, vagy banki igazolást.
ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS MENETE
Az elektronikus bejelentés akkor lesz sikeres, ha a bejelentő a mellékleteket már előzetesen beszkennelte beadványához, ezek a következők:
- Amennyiben igazgatási szolgáltatási díjköteles az eljárás, akkor a megfizetéséről szóló átutalási igazolás
- Ingatlan használatát igazoló irat (bérleti szerződés, tulajdonosi hozzájárulás)
- Aláírás minta (cégek esetében)
- 30 napnál nem régebbi cégkivonat / egyéni vállalkozói igazolás (netről letöltött is megfelel)
Címzett: Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata