Gondnokság

Tisztelt Ügyfeleink!

Az ismét erősödő járványveszély miatt a Polgármesteri Hivatalban 2020. szeptember 9-től változás történt az ügyfelek fogadásával kapcsolatban.

A koronavírus terjedésének mérséklése, megakadályozása érdekében a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatalába érkezők a Hivatalban történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át 2020. szeptember 9. napjától. A testhőmérséklet ellenőrzés természetesen vonatkozik a hivatali munkatársakra is.

A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 Celsius fokot elérő testmérséklettel érkező személy nem léphet be a Hivatal helyiségeibe.

Kérjük, hogy a hivatalba érkezők az ügyintézés során használjanak maszkot, vagy az arc eltakarására alkalmat sálat, kendőt. A Hivatalba való belépés előtt mindenkit kérünk a kihelyezett fertőtlenítő használatára.

A hivatal vezetése mindenkit megkér a rendszeres, alapos kézmosásra és távolságtartásra (1,5-2 méter távolság).

Bővebben itt >



Elérhetőségek


Cím: István út 14. fszt. 15.
Telefon: 231-31-01/110
Email: gondnoksag@ujpest.hu

A gondnokság feladatai:
  • riasztóberendezéssel kapcsolatos feladatok
  • szállítók, bútormozgatók megrendelése és koordinálása
  • használhatatlan anyagok, sitt, szemét elszállítása
  • szemétszállítás, kukák megrendelése, tisztántartása és ellenőrzése
  • nagytakarítás megrendelése, megszervezése
  • takarítás ellenőrzése
  • hivatal higiéniás felszerelésének utánpótlása
  • telefonközpont üzemeltetése
  • postai szolgálat ellátása
  • gondoskodás a középületek fel lobogózásáról, zászlók rendelése
  • rendezvények szervezése, koordinálása
  • leselejtezett iratanyagok megsemmisítése
  • irodaszerek beszerzése, kiadása
A főosztály további irodái, kirendeltségei és osztályai

Megszakítás