Gondnokság
Tisztelt Ügyfeleink!
Az ismét erősödő járványveszély miatt a Polgármesteri Hivatalban 2020. szeptember 9-től változás történt az ügyfelek fogadásával kapcsolatban.
A koronavírus terjedésének mérséklése, megakadályozása érdekében a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatalába érkezők a Hivatalban történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át 2020. szeptember 9. napjától. A testhőmérséklet ellenőrzés természetesen vonatkozik a hivatali munkatársakra is.
A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 Celsius fokot elérő testmérséklettel érkező személy nem léphet be a Hivatal helyiségeibe.
Kérjük, hogy a hivatalba érkezők az ügyintézés során használjanak maszkot, vagy az arc eltakarására alkalmat sálat, kendőt. A Hivatalba való belépés előtt mindenkit kérünk a kihelyezett fertőtlenítő használatára.
A hivatal vezetése mindenkit megkér a rendszeres, alapos kézmosásra és távolságtartásra (1,5-2 méter távolság).
Elérhetőségek
Cím: István út 14. fszt. 15.
Telefon: 231-31-01/110
Email: gondnoksag@ujpest.hu
A gondnokság feladatai:
- riasztóberendezéssel kapcsolatos feladatok
- szállítók, bútormozgatók megrendelése és koordinálása
- használhatatlan anyagok, sitt, szemét elszállítása
- szemétszállítás, kukák megrendelése, tisztántartása és ellenőrzése
- nagytakarítás megrendelése, megszervezése
- takarítás ellenőrzése
- hivatal higiéniás felszerelésének utánpótlása
- telefonközpont üzemeltetése
- postai szolgálat ellátása
- gondoskodás a középületek fel lobogózásáról, zászlók rendelése
- rendezvények szervezése, koordinálása
- leselejtezett iratanyagok megsemmisítése
- irodaszerek beszerzése, kiadása